Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Annika Skeppstedt - 31 januari 2011 21:56

Äntligen har jag tagit mig tid att redigera och lägga ut nya bilder på både B- och C-kullarna! Helgen har varit intensiv med fyra kattungar som flyttat till sina nya hem. Trots att det är många kvar här blev det märkbart tomt efter dem, men jag vet att de har de bästa hem de kunde få!

En som inte har flyttat är Bella... Nu har jag råkat ut för det jag aldrig kunde tro skulle hända efter alla år. När de var nyfödda noterade jag den första som hona, och ägnade sen inte mer funderande på det -ett misstag som uppdagades vid veterinärbesiktningen förra veckan   . Eftersom "Bella" var såld som hona till en eventuell blivande uppfödare var det inte aktuellt med en hane i stället. Så nu har han fått namnet Bellini, efter förslag från en kollega med koll på italienska företeelser, och är till salu!

Nå, katten är fullt frisk och precis lika underbar så vi får se vem som till slut får nöjet att leva med detta svarta, spinnande troll med knäkattsgaranti   


/Annika

Ovido - Quiz & Flashcards