Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Första Koerhult-kullen!!

Av Annika Skeppstedt - 11 augusti 2009 13:45

Nu har vi kommit så långt i flytten att vi bor på Koerhult! Dock inte bredbandet ännu :-(


Igår fick Undine sin första kull! Hon födde utan problem fem underbara småttingar -fast så små var de förstås inte :-) Tre killar och två tjejer blev det. Återkommer med bilder och mer info när bredbandet kommit igång.


Nu kör vi ett lass igen, bl a innehållande hönsgänget! Anna och Veronica är på väg med hästarna -ca två timmars ridväg har de om de inte kommer vilse ;-)


/Annika

 
 
Ingen bild

Jessica

2 september 2009 07:28

Hej!
Så nih ar flyttat?? Jag har försökt mejla både dig och Anna men får inget svar :-( Har tappat ert nummer och kan inte ringa heller till min stora besvikelse :-( Undrar så hur ni har det?? Mvh Jessica Lindén

 
Pingu

Pingu

19 oktober 2009 12:33

dags att uppdatera snart?? :o

http://www.annaskeppstedtfoto.se

 
Johan Zetterlund

Johan Zetterlund

8 november 2009 17:39

UPPDATERA! :-)
Vi vill läsa om Ellas bror

http://rorvagen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika Skeppstedt - 6 januari 2012 19:23

Från årsskiftet är S*Älvdansens nyhetssida/blogg tillbaka på alvdansens.blogspot.com !   From 1st January the news´ page/blog of S*Älvdansens is back at alvdansens.blogspot.com !   Kind regards, Annika ...

Av Annika Skeppstedt - 27 december 2011 20:59

Idag var det dags för den traditonella julridutflykten med Joels kusin Elin som bor i en annan del av landet, och gärna rider Sissi när tillfälle bjuds. Idag red vi genom skogen till Gäddereds motorstadion och det var extremt blött i skogen. Men det ...

Av Annika Skeppstedt - 23 december 2011 23:15


      På hemsidan har Zelda och Fiona fått ny bilder på sina sidor -det var på tiden!   On my website Zelda and Fiona have new pictures on their pages, and that was about time! ...

Av Annika Skeppstedt - 21 november 2011 21:47

    Gårdagens ridtur slutade i totalt mörker. Strax efter tre på eftermiddagen gav oss Sissi och jag iväg på en runda, bland annat i syfte att utforska ridvägar mellan Gäddered och Svaneholm. Vägen till Gäddereds motorstadion är en stig genom sko...

Av Annika Skeppstedt - 18 november 2011 12:50

    Ay, qué complicada la gramática... Jag måste nog hjälpa matte lite!       Nu har jag det         Jag sätter mig på papperet -då kanske hon slutar vara så tråkig och leker med mig i stället!         ...

Ovido - Quiz & Flashcards